tiistaina, kesäkuuta 05, 2012

Sekavia päiviä


Mun oli tarkotus postata eilen mutta hupsista vaan, meijän netti katkes aamulla eli en oo postannu siks kahteen päivään :( No toisaalta sen ansiosta mun eilinen päivä oli ihan kummallinen ja siks keksinki nyt ehkäpä liikaa kirjotettavaa. Heti aamusta olin jo ihan outo, vaikka se netti toimiki, koska avasin niinku koneen, mutta en mennykkää facebookii niinku tavallisesti tekisin ihan automaattisesti, vaan meninki johonki ihme tiedesivuille ja selailin kaikkia evoluutiosivuja :D Ihan vaan siks että oon aina ollu evoluutioteoriaa vastaan enkä oo koskaa uskonu siihen, koska uskon Raamatun luomiskertomukseen, mut sitte mää tajusin että jos joku kysyy multa jotain siihen liittyvää, niin en osaa vastata kunnolla että miks mun mielipide on just se mitä on.. Joo, sekavaa, mutta minä jossain tiedesivuilla.. mm.. EI :D No mut se surffailu päättyki siihen että se netti katkes ja en saanu sitä enää takasi koko päivänä.
Olin sopinu Selinan kans, että mentäis kiertään kirppareita (seki mulle outoa, en koskaan käy kirppareilla..) joskus yhen maissa, mut tuntu että siihen oli ikuisuus koska kello oli vasta kymmenen. Mun piti niinku keksiä jotain tekemistä mutta kaikki tuntu niiiiiin tylsältä.. Oikeesti, oonkohan jotenki nettiriippuvainen? No en tiiä, mut sitte pelasin hetken fruit ninjaa, mutta koska en osannu ollenkaa nii päätin soittaa kitaraa. Siis kyllä, kitaraa :D Yleensä soitan aina pianoa ja laulan tai soitan alttoviulua, mutta nyt niinku kitaraa, mut sitte seki tuntu tylsältä nii vaihoin sähkökitaraan. Outo yhdistelmä, hevi-inka :D No ei emmää oikeesti ollu mikää hevi-inka koska soittelin Ed Sheeranin Lego Housea ja se oli oikeesti kivaa :D No sit kyllästyin siihenki ja aloin kirjottaa tarinaa. Joo, kyllä, tarinaa :D Ihan niinku koulussa ei sais tarpeeks kirjotella, mut seki oli oikeesti kivaa koska aihe oli vapaa ja kaikki! :)
Sitte vihdoin pääsin Selinan kans sinne kaupunkii ja ensin me ihan ahkerasti kierrettiinki niitä kirppareita, mut ei mulle sieltä mukaan tarttunu yhtään mitään ja sit me kyllästyttii koko kirpparitouhuun ja mentiin jätskille. Mää maistoin piparkakkujäätelöä ja oikeesti, se oli aivan tosi hyvää! Maistu joululta :) Sitte mentiin H&M:n ja yritin sulkea silmäni kaikelta kivalta mutta ei se onnistunu. Ostin semmosen mekon kummiski. Nii ja ostin kaupungilta kengätki, koska myin saman tyyppiset vanhat Selinalle koska ne oli liian isot :D Nii ja lainasin kirjastosta sellasen prinsessakirjan.. Tai no siis semmosen yli tyttömäisen romaanin joita en koskaan oo tykänny lukee mut sit meninki kotia lukemaan sitä ja join angry birds limsaa ja sitäki maistoin ekaa kertaa koska meijän thaimaalainen vaihto-oppilas sano mulle etten oo suomalainen jos en koskaan oo maistanu sitä, ja söin suklaata ja olin onnellinen :) Outo päivä mutta kai se joskus on ihan terveellistä :D
Tästä päivästä ei sitte ookkaa oikee mitää viisasta kirjotettavaa, löysin kyllä H&M:stä kivoja alennuskynsilakkoja ja sitte oon vaan leiponu ja lauleskellu, lakkaillu kynsiä enkä mitään erikoista.. Paitsi että oon innostunu tosta sähkökitarasta nii paljo että mun sormenpäät on ihan punaset ja kipeet.. :D

Tää mun eilisen päivän mukava yhdistelmä: suklaata, angry birds limsaa ja "tyttöjen kirja" ::)


Tässä näitä mun tän päivän naamamuffinsseja, tai no "tappileipiä" mun pikkusiskon mukaan, ihan omalla reseptillä :) On nuo kyllä ehkä vähä ruttusia mut oli ne silti hyviä :D
Nuo kaikki H&M:stä 3€ ! (:
Ida osti jäätelön, perusilme päällä :D

Tällaset kynnet lakkailin 8)


Ida kyllästy äsken ku kirjottelin tätä postausta nii se vähä kokeili erilaisia lettejä mun hiuksiin (:

Ja sitten vielä päivän piristävä kuva, isi ja naamamuffinssi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti