torstaina, kesäkuuta 14, 2012

Probleemiaaa!


Bongasin ton kissan meijän pihan puskasta ja sen ilme kertoo mun ajatuksista tällä hetkellä. Tolla on tommonen "Mitäs nyt? O_o" -ilme ja mulla on ihan sama fiilis. Kaikki menee nytte kyllä ihan nii miten ei pitäny..
Ensinnäki, meijä Unnalle ei ookkaa hoitopaikkaa ku siihen tuli yks este :( En oikeesti tiiä enää oikeestaa ketää keltä kysyä niin, rakkaat lukijat, jos joku haluais sen vuodeks hoitoon/tietäis jonku joka haluais, nii oisin tosi onnellinen jos joku osais auttaa :D Ja jos joku ei tiiä mistä nyt on kyse nii voi kattoo tuolta toissa postauksesta :)
Ja toinen ongelma on se, että en varmaan saakkaan mun alttoviulua Thaimaahan. Tai no sieltä lentoyhtiöstä sanottii, että jos haluaa ottaa sen käsimatkatavaraks nii sille pitää maksaa oma lippu :o Onko vähä tyhmää? Tehää sille turvatarkastus ja tarkistetaan mun rakkaan viulun passi ja annetaan sille oma lippu jossa lukee hänen paikkansa? Ehkei :D Ei me nyt sille voija maksaa lippua, ja se hajois ruumassa todennäkösesti :S Että nytte en sitte tiiä ku oon saanu konsalta vuodeks nuotteja ja kaikkee ja nyt yhelle säälittävälle soittimelle pitäis ostaa oma lippu :D Ei mee kyllä mun ymmärrykseen.. :D
Mutta nyt vaan pitää toivoo ja rukoilla et kaikki jutut järjestyis :) Kyllä niitten pitää järjestyä! Mut nyt yritän etten nyt nuita juttuja rupeis ressaamaan, vaan nauttisin nyt täysillä kaikista hetkistä täällä Suomessa ku sit joutuu jättää kaiken nii pitkäks aikaa :)
Huomenna on siis Idan synttärit niitten mökillä ja uskon että on tulossa aika hauskaa, jos muistelee esimerkiks viime vuotta :D Aamupäivällä ois tarkotus mennä ostaa sille lahjaa Selinan ja Viivin kans, nii ja sen Saran pitäis sit vissii huomenna tulla tänne Kokkolaan (:
Tänää olin Veeran kans kaupungissa ja aattelin etten ostais mitään, mut sit joka paikassa oliki jotain alennuksia nii ostinki jotai koruja, teepaidan ja sit ihan tavallisen mustan topin ku mun vanha on vähä lurpahtanu :D Sitte oon siivoillu ja sit tuunaillu sitä mun coca-colapaitaa, ku sain sen saumurinki sieltä korjaamosta. Se paita ei kyllä siltikkää oo vielä valmis, vaikka luulin jo hetken, että se ois.
Aattelin eilen, että se punertava sävy mun jaloissa oli pelkkää aurinkoallergiaa, mut sit ku se ihottuma hävis nii on ne kyllä vähä muutenki kärvähtäny nuo säärien etuosat.. :D Siks olin tänää shortsikeleistä huolimatta mustilla sukkahousuilla, että hyi.
Nyt oon ihan yliväsyny taas ja huomenna pitää herätä viimestään kymmeneltä, joka on mulle erittäin aikasin, eli meenpäs tästä nukkumaan. Mut jos nyt jos jollaki ihanalla lukijalla välähti ratkaisu jompaankumpaan mun ongelmista, nii haluaisin kyllä ilomielin tietää ! (:


Pyydän anteeks, et melkei joka ainoossa postauksessa on jäätelö, mutta nythä on kesä ! Uskalsin vihdoi maistaa tota viime kesän uutuutta ja ei se nyt ollu mitää erikoista :D Mua vaan harmittaa, etten ottanu Veeran kans yhtään minkäälaista kuvaa tänää, tässä kuvassa on niinku vaan mun vasen käsi ja veeran jalkoja hieman, mutta oli meillä hauskaa ! (:


Iha tollasen tavallisen Ginan teepaidan ostin ku tarttein normaaleja teepaitoja ja sit toi oli vielä puoleen hintaan nii vaa 4,90 € (:

Noi kaikki oli yhteensä alle 8 € ! (:

Joo mää rakastuin nuihi kiikareihi 8)

Ja koska Ida niin tykkää esiintyä mun jokaisessa postauksessa, ja koska sillä on tänään se virallinen merkkipäivä, nii laitoin vielä tähän loppuun näin valloittavan otoksen hänestä, hyvää Idan syntymäpäivää kaikille ! (:


2 kommenttia:

  1. oioioi ihanat nuo kiikarit ! ja tosi ihana tuo kuva ko näytän iha makkaralle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks vaa ookki ! Ja etkä näytä, tuo on tosi taiteellinen kuva.. :D

      Poista