maanantaina, kesäkuuta 18, 2012

Konferenssi odottaaa !


Vihdoi tällä viikolla se jo vuoden odotettu konffa on ! (: Siis se on sellane helluntaiherätyksen jokavuotinen juhannuskonferenssi Keuruulla ja sinne tulee enimmäksee helluntailaisia joka puolelta Suomee. Se on sellasella isolla leirintäalueella ja tänävuonna me mennää Dannan, Verkun, Viivin ja Petran kans telttaan 8) Oon siellä siis keskiviikosta sunnuntaihin, eli postaan varmaa seuraavan kerran joko sunnuntaina tai maanantaina, riippuu monelta sunnuntaina tullaa kotii ja että mennäänkö maanantaina Kalajoelle mummulaan.. Tulee niiiii hauska viikko ! Toivottavasti tulee hyvät ilmat ku ei nuista säätiedotuksista nyt oikei ota selvää :D Siellä siis on semmosia tosi isoja telttoja joissa on erilaisia tilaisuuksia ja kokouksia ja siellä on kaikkee mukavaa ostettavaa, ja sit saa viettää aikaa kavereitte kans ja tutustuu uusii ihmisii (8
Mää oon päättäny, että meijä Thaimaan vuoden aikana aion lukee Raamatun läpi :) Nyt kesällä oon kohta lukenu kaikki mooseksen kirjat ja sit loput aion lukee Thaimassa. Nimittäi oon nii huono lukee Raamattua ku luen aina mistä sattuu enkä koskaa tiiä mitä oon lukenu ja mitä en, ja sitte oon lukenu uuden testamentin kyllä ainaki kahesti läpi, nii ehkäpä voisin alkaa tutkii sitä vanhaa testamenttiäki vähä paremmi ku nykyää. Ja sit ku oon nii surkee keskittyy siihe lukemisee ku aina mietin jotai muuta nii joskus kaikki menee vaan ohi mitä luen :D Nii siks uskon, että Thaimaassa mulla ei varmaankaa oo nii paljo stressiä ja muuta turhaa ajateltavaa, nii voisin siellä alkaa lukee iha kunnolla. Mulle käy vaan tosi usei sillee et saatan olla kauan aikaa lukematta Raamattua ja sitte huomaanki, että tuntuu niinku oisin ihan hukassa tässä elämässä. Jokane oikeesti tarttee sitä, sen voin sanoo.
Nojoo, se siitä :D Eli siks en postaa huomenna koska pakkaan konffaan ja käydää kaupassa ja kaikkee hösäämistä nii todennäkösesti en ees kerkeis.
Tänää olin äitin kans halppiksessa ostelemassa vähä kertakäyttöastioita sun muuta epäympäristöystävällistä konffaa varten, ku syyään siellä asuntoautolla suurimmaks osaks. Sit tultii kotia ja mä sain vihdoi sen coca-colapaidan valmiiks ! Ja siitä tuli ihan kiva (: Sitte yritin epätoivosesti laittaa vaatteita pinoihin ja muuta tavaraa, mitä tartten sinne mut ei siitä oikei mitää tullu oikeestikkaa :D En tiiä yhtää mitä mulla pitäis olla siellä, vaikka joka vuosi siellä ollaan. Aina yhtä vaikeeta :D Sitte istuskelin varmaa ainaki kaks tuntia ulkona aurinkotuolissa ja lakkailin kynsiä, ja lakkasin varpaittenki kynnet :) Lueskelin siinä samalla kirjaa ja yritin epätoivosesti ruskettua :D Täti ja sen koiraki käväs kylässä. Sitte Ida ja Saara soitti mulle ja kysy että tuunko niitten kans leirintäalueelle kahlaan ja sehän kävi ja käytiin ostamassa jäätelöt ja mentiin sinne vähä chillaileen (: Ja sit Viiviki tuli sinne sen pikkuveljien kans ku sen piti ottaa ne mukaan ja toimia lastenhoitajana :D Sit sieltä mentii vaa Halkokarille ja törmäsin Dannaan ja mietittii yhessä mitä vaatteita me otettas sinne mut ei me kyllä päästy siinä pohdinnassa oikee mihinkää ku sit mun piti lähtee jo kotia :D
Nytte iskä ja äiti teki fonduejuustoo ja en muistanukkaa, että se oli nii hyvää.. Tai ko muistelin etten ois tykänny siitä sillon joskus monta vuotta sitte ku maistoin sitä, mut oliha se ihan hyvää, mut ei sitä voi paljoo syyä, nyt on jo ihan semmone ällötys olo :D Ja iskä vielä päätti olla pihi ja syyä ne kaikki juustot loppuu mitä jäi vaikka se on jo iha semmosta jähmettynyttä ja inhottavaa, mutta juu, nytte meen suihkuun ja sitte meen onnellisena nukkuu :) Ja muute hei, jos joku haluis kertoo, että näkyykö tän tekstin fontti erilaisena ko ennen? Nimittäi mulla näkyy semmosena ihan tyhmänä enkä yhtää ymmärrä miks ku en oo muuttanu mitää :o Niinku kaikki otsikot ja tekstit ja kuvatekstit ja päivämäärät näkyy ihan erilaisina ainaki mulle, mut sit taas ko vaan esikatselen tätä nii näkyy normaalina, tää blogger ei vissii tykkää musta enää yhtää ku koko ajan tapahtuu kaikkee merkillistä :D

Elikkä tällane iha peruspaita tää oli niinku alunperin (:

Ja tällane tästä sit tuli, suurensin kaula-aukkoo, lyhensin hihoja laittamalla tollaset napit tonne ja sit tein tosta lyhyemmä ja tollasen eestä solmittavan :) Oon ihan tyytyväinen ! (:

Ja tässä nää kynnet, aika tommoset peruskiekurat ku ei oikei inspiraatio syttyny.. :D

Tässä mun Leea-täti ja sen koira Bogi. Ja Alina kastelee kukkia :D Nii ja meijä pihalla oli oikeesti lämmin, Leea oli vaan vähä ylipukeutunu ku kuulemma Halkokarilla oli kylmä, siks sillä oli pitkät kalsaritki :D :D

Pakollinen jäätelökuva.. :D Toi oli iha hyvää paitsi että en kyllä ymmärrä et oliko se nii iso tai maistuko se karkille yhtää mut iha ylisöpö toi pussi missä se oli :D

Sarppa liottelee jalkojaa tuolla hyytävän kylmässä vedessä..

Ja tähä loppuu vielä kuva konffasta vuodelta 1999.. Entäs tänä vuonna ? :D :D
Viettäkääs hauska viikko !







6 kommenttia:

  1. mun mielestä toi teksti on ihan normaalia ja ei vitsit tuo vimppa kuva on ihan ylisöpö! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :o Ja eiks vaan ookki, harmi vaan että noi ajat meni jo :D :D

      Poista
  2. hei tota toi sun teksti on aika isoo ja tää ite blogin oot säätäny tällei kauheen leveälle,tää ois muuten melko ihanatäydellinen blogi mut jos viittisit säätää nuo kunnolla ku tota on aika ärsyttävä lukee ku kaikki on hirveen suurella:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mää oon ite ihan samaa mieltä, ja ton tekstin koon saan kyllä vaihettua, mut sitte ku en oo itte säätäny tätä näi leveeks nii sitte joskus ehkä viikko sitte ko kokeilin kaventaa tätä ja säädin tän kans tosi kauan nii yhtäkkiä toi bannerikuva oli muuttunu iha semmoseks ylipieneks tonne vasempaa yläreunaan, ja toi blogin nimi oli niinku sen kuvan päällä sillai ettei sitä kuvaa näkyny :D Sit meni hermot ja aattelin että koitan joku parempi päivä uuellee.. :D Eli kyllä tiedostan ton ongelman ja oon yrittäny korjatakki.. Mut määä yritän kysyy jotai kaveria joka osais, nii auttamaan koska mää en oikeesti rehellisesti sanottuna osaa :D

      Poista
  3. toi jäätelöpussi on tosi söpö, rupes heti tekee mieli mennä ostaa tollanen :::D ja kiva tuunaus !

    VastaaPoista