keskiviikkona, kesäkuuta 13, 2012

Punainen, Red, Röd


Otsikko kertoo varmaan paljon.. Tää päivä meni kyllä kokonaa iha erillälailla ko piti! Mulla oli aamulla herätys puol yheksältä siks, että ehtisin käydä salilla, selänvenytyshärvelissä ja viedä Idalle sen kännykkä, käydä suihkussa ja olla kaheltatoista Saraa vastassa juna-asemalla, mutta.. Heräsin oikeestaan ihan turhaan nii aikasin! Koska Sara ei sit päässykkää tänne :S
Sitte meninki kotia lakkaamaan kynsiä ja sitte lähettiin päivällä Selinan kans Idalle ja ku päästiin niitten pihaan nii se oliki sit päättäny lähtee Viivin kans niitten mökille ja meijän piti sitte pyöräillä sinne! Oon pyöräilly tänää varmasti ainaki 50km :D Mut se oliki sitte ihan hyvä idea koska oli aika mukavaa ja ihan semikuuma 8)
Sen ansiosta tuo otsikko onki tollanen, nimittäi mun nenä ja muukin naama on punainen kuin tomaatti, samoin kuin sääreni joissa on aurinkoihottumaa.. On se niiiiiiiiin kiva olla auringolle allerginen :) Ja sitte laitoin eilen vielä hiuksiin sellasta hoitoainetta, joka vähä punaistais mun hiuksia ku se punanen väri on nii haalistunu, niin oon siltäkin osin nyt vähä punasempi. Nii ja mun hartioilla on joku tommonen punanen lämmin ihmetyyny, jonka Ida siihen justii asetteli ku se on vissii huomannu et oon vähä joka paikasta jumissa :D
Ja oikeesti, kukaa teistä ei arvaa, miks mun poskessa on verinaarmu. Yritin vähä maistaa Viivin kismetpatukasta nii se otti sen mun kädestä ja raapas sillä keksiosalla mua poskeen ja nyt sitä kirvelee ja se naarmu on liian pitkä, ollakseen peräisin kismetpatukasta :(
Nii ja tuntuu että mää oon mun ystävien ongelma, ku ei voija koskaan mennä mihinkää metsään tai mihinkää oikeestaan koska mää vedän oikeesti hyttysiä ja kaikkia muitaki elukoita puoleeni. Missä minä, siellä myös hyttyset, mäkäräiset ja muut haittaelukat, anteeks niille jotka tykkää niistä :) Ja koska ne seuraa mua minne ikinä matkaankaan, nii mun ystävät saa myös kärsiä siitä, koska ne elukat innostuvat usein myös heistä.. Nii, onhan ne hyttysenpurematki punasia, lisää punaisia asioita tähän kummalliseen päivään.
Nyt istun tässä Idan nojatuolissa punainen kauratyyny niskassa ja aloegeelit säärissä ja Ida ja Viivi makaavat tossa Idan sängyllä ja kattovat teeveestä jotain turhaa ohjelmaa. Nyt vaan toivotaan, että huominen päivä on vähemmän punainen, ja pyydän anteeks et tää postaus on ehkä vähä kummalline, ku en oikee handlaa tätä Idan koneen käyttämistä ja muutenki, kirjotan ehkä vähä sekasesti ku väsyttää aivan liian paljon liikaa! :)

Tyttöpöllöjen puoli..

.. Ja poikien puoli! :)





Viivin jalkahierontapalvelu Oy

Viivi vaan raataa siellä ja mää rillaan itteeni ja otan ittestäni näin hienoja kuvia 8)

Tän kuvan pointti on Ida terassilla, eikä Idan mökki, niin ku Ida väitti.

Haettiin Selinan kanssa jäätelöö meille kaikille kaukaa kaupasta ja ei se ehtiny sulaa ko iha vähä vaan, ei kylmälaukkuja eikä mitään.. Oli hyvät kekkerit :D




Ida osuu hyvin kuppiin :) !




Tääl me vaan, ihku muokkaus koska oltiin niin punaisia, red, röda. Heissulivei Lappilanmäeltä kaikille!  (:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti