keskiviikkona, kesäkuuta 06, 2012

Ompelua ja aurinkoa





Voi ompas ollu tosi hassun hauska päivä! :) Aurinkoki kerto pitkästä aikaa olemassa olostaan (: Oon kyllä joutunu hylkäämään mun sähkökitaraurani ja palaamaan takaisin tuttuun ja turvalliseen pianoon, koska nykyään mun vasemman käden nimettömän päässä on vesikello :D:D Liian rajua soittamista.. Mutta, tänää oon tehny vähä kaikenlaista mutten oikei osaa kirjottaa siitä mitään viisasta.. Noo aamulla mää lueskelin sitä mun tyttöjen kirjaa taas :D Nii ja aamupäivällä lähin tuonne pihalle vähä kuvailemaa kukkia, ja yritin kuvata mehiläisiä sillee hienosti mutta ku ne aina näytti takapuolta ku pääsin tarpeeks lähelle ja sitte jos ne ei näyttäny takapuolta nii ne tuli mun päälle ja mää juoksin kiljuen kamerani kanssa kauas pois :D No sitte mää innostuin ompelemaan, tai no tein yksistä housuista ihan erilaiset ja sitte ompelin tuubitopin :) Kesti kyllä aika kauan koska se kone ei oikei toiminu ja sitte vielä meijän saumuri on rikki nii jouduin siksakata kaikki reunat :S Nojaa se oli nii hauskaa, että unohin että olin tiputtanu joskus kolme tuntia aiemmin kännykän lattialle ja siitä oli lähteny akku nii en ollu muistanu laittaa sitä takasi ja sitte ku vihdoin olin niiltä ompeluiltani valmis nii tajusin että kännykkäki on keksitty, ja ku sain sen taas eloon nii oli kyllä aika monta soittoa ja viestiä jääny kuulematta :D Noo sitte mää lähin tuonne Viiville päin polkemaan ja sitte chillailtiin vaan tuolla Halkokarilla Viivin, Selinan, Idan, Fannin ja Veronican kans ja oli aika hupaisaa (: Sitte Selina lähti kotia syömään tortilloita sen veljen kanssa ja me mentiin meille syömään äitin tekemää vispipuuroa ja raparperipiirakkaa :) Ja nytte kaikki on lähteny täältä, paitsi että Verkku teki paluun ja tuli tänne yöks 8)




Juu tällasia kuvia otin sillon aamupäivällä, mut harmi vaan ku nää laittaa tänne niin laatu oikeesti vähän kuolee :(


Elikkä nuo housut oli ensin semmoset H&M:n pitkät haaremit joissa oli ihan tyhmät lahkeet ja ne oli muutenki ihan tyhmät, nii tein niistä tollaset kesähousut ja laitoin tonne lahkeitten alas kuminauhat, ja sit laitoin tohon vielä ton narun vyöks (: Ja sit tossa on myös toi tuubitoppi :)

Ja tässä vielä nuitte housujen ja topin kankaat lähempää koska ne ei näy kunnolla nuissa kuvissa (:




Mun normaalit ystävät leikkimässä, että on kesä (8





Joskus ollaan ihan normaalejaki.. :D

Fanni & Verkkuuu (:
Oltiin Selinan kans heittämässä talviturkkia tuossa valtameressä.
  




Viivi aivan rutussa, niin ku aina.

Voi tulipa pitkä postaus ku oli näin paljo kuvia koska on niiiiiin ihania ja parhaita kavereita! Mutta pitkät postaukset ei toivottavasti haittaa ! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti