maanantaina, heinäkuuta 02, 2012

Leirielämää



Nonii, nytte on leirit takana ja väsymys painaa, mut on ollu ihan huippusuperhypermegamahtava leiri ! Tai no leirit, koska keskiviikkona oltiin ohjaajina alle kouluikästen leiripäivässä ja torstaina alko meijän oma leiri, ja eilisillasta tähän päivään oltiin nuorten porukalla siellä.. Mutta jotenki vähä haikeeta ku oli viiminen lastenleiri leiriläisenä, mut ens vuonna sit isoseks, niinku monet mun kaverit on jo (: Oikeesti en keksis oikeestaan yhtään mitään huonoo kerrottavaa näistä päivistä, paitsi se, että oon ihan täynnä hyttysenpuremia ja se, että kaks ensimmäistä leiripäivää olin hiljaa. Kyllä joo, mää olin ihan hiljaa :D En tahallani, mut ku mulla oli ollu sitä kuumetta aiemmin ja sitte alle kouluikästen leiripäivässä laulatin niitä lapsia siellä nii mun ääni meni ihan kokonaan, aaaaaaivan kokonaan :D Kukaa ei kuullu mua eikä mitään, enkä ees ymmärrä miten voi lähtee ääni nii ettei kuulu mitään.. :D Mut näköjää kaikki on mahollista, mut siis ei mun ääni oo vieläkää palautunu kunnolla ku se on ihan matala, mut lauantaista lähtien musta on kuulunu ees jotain ääntä :D Nyt paljo kuvia leireistä :)

Keskiviikkoaamuna siis starttas tää pienimpien leiripäivä.

Danna ja Petra näytteli Adamia ja Evaa, mun mielestä ihan hyvin.. :D:D

Verkun serkku, nii sulone ::)

Tehtiin Dannan kans pikkusille kasvomaalauksia, tollasia kaikkia ihan tavallisia (:

Innostuin maalaamaa omaa kättäni :D

Ja Verkun kättä (:

Mun sokeriserkkukolmoset tuli ekaa kertaa leiripäivään, ne muutti melkei meijän naapuriin iha vasta (:


Iiiiiiso hali Johannes-jäniksen kans ! Tän päivän jälkee oltii jo ihan poikki, ja mun ääni lähti siis tän päivän seurauksena, mut pikkuset on ihania (:

Sitte kuvia lastenleiristä, jossa olin siis vielä vanhimpana leiriläisenä :D

Hhhhauskaaa :D

A-S ja Janina, isosia vaikka A-S onki mua alle vuoden vanhempi.. :D

Ohjaajat koitti hulahulata, tässä Piritan taidonnäytettä :D

Äiti puujaloilla (:

Pojat pelaileee

Leirin pienimpiä hedelmäsalaatilla (:

Niiiiiiin ihania !

Pikkupojat sähläilemässäää


Pussijuoksuskaba !



Näin Larsmossa päin heitetään tikkaa, Alinan tyylillä (:

Poijjjaaat iltanuotiolla :)

Mun iskä näyttää aina ihan tavalliselta.. :)

Omaperänen tyyli on nyt miehillä kyllä..

Veeruska esittää tuimaa kirjastontätiä :D

Tässä meijän leirikäräjien puolustaja, tuomari ja syyttäjä. Erittäin viisaan näkösiä ovat.


Lähetyskodin rannassa ei tänä vuonna voinu uida, nii meitä kuljetettiin rannalle kahtenä päivänä. Mää en viittiny uida ku olin ollu sairaana, enkä ois kyllä tarennukkaa, oli niiiiii kylmääää ! :S




Petra lähti Alinan ja Iinan kanssa vähä kumiveneilee (:

Tässä Verkku ja pojat on tuolla kaukana ulapalla :D Mutta kiitos kaikille leiriläisille ihanasta leiristä, ootte mahtavia :)



Eilen sitte ku leiriläiset oli lähteny nii me jäätiin nuorten kans vähä grillailee ja viettään aikaa yhessä (: Jotku katto illalla EM-futista ja jokku pelas sanajahtia aina aamu puol kuuteen asti.. :D Tänää tehtiin semmonen jännä juttu, että kirjotettii jokanen paperille omasta elämästämme kaikkee ja ne jotka halus, sai kertoo siitä ja taas oli nii koskettavan itkettäviä juttuja, että käytettiin yhessä ainaki yks vessapaperirulla kyynelii :D

Grillimestarimme Samppa ja tytöt siinä muka neuvomassa.. :D

Ei täs paljo ruokaa oo.. :D No meitä oli yli 20 henkeä, että kyllä sai ton verran ollakki :D

Oijoiiiiiii !

Ja tässä näi kaikkee lautasella, hyvää ruokaa, hyvää seuraa.. :)

Sitte grillattiin vaahtiksia, ja mäki urhoollisesti yhen söin, vaikka en tykkää yhtään !

Näin saat Twix-patukan patukat kasvamaan yhteen : Laita patukka taskuun, unohda se sinne. Ala syömään sitä monen tunnin päästä ja huomaa, että se on ihan sulanutta. Laita se tunniksi pakastimeen, saat yhden patukan.. :D

Tänää pelailtii mölkkyä :)

Oikeesti oon nii kiitollinen et meillä on tällanen porukka ! Kaikki ootte nii mahtavia ja yhessä teijän kans sai tänki vuorokauden aikana nauraa ja itkee :) Ootte kaikki ihan huipputyyppejä ja meillä on ihan huippu-Jeesus ! (: 

2 kommenttia:

  1. Millon sää oot näitä kuvia ottanu vai onko nää niitä jotain Samin ottamia? :D Oli ihana leiri ja kiitos sullekki<3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No noi joissa on pokkarin laatu nii on mun ottamia ja noi hyvälaatuset on vissii äitin ottamia :D

      Poista