torstaina, heinäkuuta 12, 2012

Bye bye hammasraudat !

Nii, tai no koko loppuelämän vissii joku tommone ihmehässäkkä suussa, jota vihaan enemmän ku niitä itse rautoja mitä mulla on ollu koska ne kaikki on ollu yörautoja ja nyt joku tämmöne ylimääräne juttu, en ees osaa enää nielasta.. :D:D
Mulla on koko aja kauheesti kaikkee mahollista ihmeellistä tekemistä nii oon tajunnu, että en voi ainakaa joka päivä postata enkä ees välttämättä joka toinen, mut sit Thaimaassa katon et miten siellä on et kuinka paljo mun elämässä ees siellä tapahtuu ja et miten mulla on aikaa postailla.. Oikeestaan mulla ei siellä oo muutako aikaa, ko nyt aattelee, mut uskon et kummiski tulee kaikkee :D
Verkun ja niitten perhe on nytte niinku muuttanu niitten mökille, ko niitte omaan taloon tulee asukkaat jo nytte.. Meijä talon tyhjennys on taas sit iiiiihan vaiheessa.. :D Meillä on sellanen yhteinen varastohalli vuokrattuna johon joka ikinen pahvilaatikko ja huonekalu pitää saaha sullottua, ja nyt ku eilen kävin kattoon nii mua oikeestaa pelottaa, et mite ihmeessä kaikki meijä tavarat saa sinne :D
Musta tuntuu etten millään ehi nähä kaikkia ihmisiä jokka haluun nähä ennenku lähen ja yhtäkkiä onki näi että iha just me lähetään :o Nojoo kyllä mun vaan täytyy ehtiä tehä kaikki ne jutut mitä oon aatellukki.. Mut oon suunnitellu tässä et ettisin kaikista kavereista ja sukulaisista kuvia täältä koneelta ja sit lähettäsin ne vaikka ifolorille ja sit saisin ne valokuvina, ja sit Thaimaassa voisin ostaa kehykset niihin. Sitte hommaisin siellä jonku hyllyn johon voisin laittaa ne kuvat ja sitte katella niitä aina ku on ikävä :D Koska onha se aivan eri asia, että on valokuvat hyllyllä,  ko että ku ikävä yllättää nii menee facebookii kattoo niitte henkilöitte profiilikuvia.. Aivan eri asia ! :D
Mutta joo, siis tällä viikolla Petra, Jani, Alisa ja Carita oli meillä ja ne lähti eilen..  Noora ja Pekka kävi kylässä, Verkku ja ne kävi meillä, me leivottii sämpylöitä ja pullaa, sitte Veera ja niitten perhe oli meillä toissa iltana myöhäseen ja eilen oltii kuntosalilla ja uimahallissa :) Nii ja tosiaa mulla oli se hammaslääkäri ja kävin kampaajalla (: Sit eilen sain viestin, et tulisinko illalla harjottelee joittenki meijä luokkalaiste kans yhtä biisiä, että meillä ois keikka lauantaina ku presidenttipariskunta tulee tänne Kokkolaa nii meitä on pyyetty laulaa :o Meitä on niinku kuus tyttöö plus meijän ala-asteen ope kitaran kans ja mennää vaa sit laulelee Saulille ja Jennille tervetuliaisbiisi :D
Mutta en nyt tän enempää kirjota ku oon kohta Viivin kans, mut laitan jotai kuvia tältä viikolta :)

Pekka harjotteli nimmareitte antamista meillä, ja tosiaa tänää niillä on se finaali.. :)
Olivia, Alisa ja Carita leipoo sämpylöitä :)

Sitte oli pullataikinan vuoro :D

Ja hyviä tuli ! (:


Ja tällaset niistä hiuksista sit tuli :) En viittiny enää värjätä punasii, ku Thaimaassa ne haalistuis parissa viikossa ja sit joutus koko ajan värjää ja aurinko vielä kuivattas nää pilalle, eli päätin et nyt ruskeet ja sit ei näy juurikasvukaa nii pahasti heti :D Mulla oli aiemmi tässä eri kuva mut otin uuen koska siinä edellisessä ei oikei ollu mitää tolkkua, siis jos joku ihmettelee joka luki jo tän et miks kuva vaihtu :D

Petralle tällaset :)

Ja Veeralle tällaset ! (:

6 kommenttia:

  1. minkälaine rautajuttu sulla on loppuelämän? ;o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sellane joku outo kaari alahampaitte takana, mistä en yhtää tykkää.. :D Ei se kellekkää näy, mut mulle se tuntuu :D

      Poista
  2. ai siis saiksää alahampaisiin semmoisen kultaisen "langan" tai jonku semmosen?(:

    VastaaPoista
  3. Tää poikkeaa iha aiheesta mutta ootko siis uskossa? :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei haittaa, vaikka poikkee aiheesta, mullaki poikkee aina kaikki aiheesta postauksissaki, ku oon tällane selittäjä :D Mutta siis joo, kyllä oon uskossa ! (:

      Poista