tiistaina, heinäkuuta 24, 2012

Vielä viikko..


Tosiaa, tällasen matkalaukkukokoelman kans meijän perhe lähtee.. :D :D Sais muute olla vielä kaks, jos nyt ois, mut pakkoha nuitte on riittää :D Tossa on niinku neljä ruumaan menevää laukkua ja sit neljä käsimatkatavaraa, ja sitte vielä perhee naiset ottaa käsilaukut varmaanki, tai no äiti ottaa jonku repun johon se laittaa Alinalle kaikkee tekemistä :)
Tänää ja eilen ollaan taas vaihteeks tyhjennetty kaike maailman kaappeja ja hyllyköitä.. Tänää oli vuorossa yks sellane kaappi jossa oli varmaa miljoona kynää oikeesti.. Ollaan niinku kymmene vuotta säästetty kaikki maholliset kynät ja sellasetki tussit joista ei tuu mitää, ja sit meijä kolmen lapsen elämän kaikki tarrakirjat, värityskirjat sun muut vihkot.. Ihan tajuton määrä kaikkee tosi turhaa !
Tänää ja eilen on myös viety meijä kaikkie lasten sängyt pois, tai no joku osti Alinan sängyn, mut nyt on sitte niinku viikko patjaelämää luvassa.. Mut mikäs siinä, mää ainaki just tykkään nukkuu lattialla :)
Tässä kaappien siivomisessa on kyllä kivojaki puolia, ku löytää kaikkee tosi jännittävää, esim tänää löyettii Olivian kans sellasia leikkitatuointeja nii arvatkaa kaks kertaa kokeiltiinko niitä tietysti heti.. :D :D
Sitte tässä illalla lähin Petran kans kaupunkii, ku se keksi sellasen et jos ostettas sellaset ystävyyssormukset tai semmoset ja löyettii tosi kivat (: Mulla ei sillai oo vaan yhtä parasta kaveria, mut kyllä Petra on tavallaa sellanen, jos joku yks vaan pitäis sanoo, vaikka mulla onki tavallaa monta :D Ja Petra tuleeki marraskuun lopulla kolmeks viikoks Thaimaahan vähä kylää meille :)
Oikeestaa heti ku päästii kaupunkii nii nähtii Veera H&M:llä ja se liitty seuraan ja oli kyllä tosi kiva juttu että törmättiin siellä :) Sitte vaan kierreltii ja kaarreltii ja tosiaa ostettii Petran kans ne sormukset ja sitte voi että tätä materialismionnea ku vihdoin ne housut joita oon kattonu siitä asti ku ne tuli Ginaa, että "jospa ne nyt joskus tulis alennuksee" ja tänää ne oli alennusrekissä, vaan yhet ainoat viimiset ! Hihii nyt ne on mun, aina ku oon nähny jollai sellaset nii oon ollu nii kateelline, ku en oo raaskinu ostaa niitä 30€ nii nyt ne oli puoleen hintaan ja voih :D Olin kyllä jo päättäny etten osta mitää enne ku lähetää, mut toi oli pakolline ja muutenki, noi on nii ohuet että voin pitää niitä Thaimaassaki, ku ne voi sillee kääriäkki, hihiii (8 Aattelin laittaa ne ku lähetää, koska tarvin pitkät housut koska oon aina aivan jäässä lentokoneessa, mut sitte uskon, että Saksassa on aika lämmin nii en kummiskaa tukehu niillä sitte, ku lennetään siis ensin sinne ja ollaan yks yö, sit jatketaa Arabiemiraatteihin ja siellä toinen koneen vaihto ja sitte Thaimaahan :D
Sitte meitä vastaa tuli vielä Viivi, Selina, Verkku ja Topias ja sitte me liityttii niitten seuraan, ja sitte vielä meitä vastaa tuli A-S ja Danna ja sitte meitä oliki jo aikamoine porukka, mut ei me kauaa oltu, ku sitte Topiaksen juna lähti ja sitte lähettii vähä eri suuntii, jokku kotia ja jokku jäi sinne :) On ollu iha haaauska päivä, pikkuhiljaa kyllä rupee ehkä vähäse jännittää matka :)

Tiiän, et nyt kaikki mun lukiat on iha sillai facepalm ku laitan tällasen kuvan tänne, mutta ette voi väittää, etteikö toi leikkitatska ois söpö :D:D:D Kekstittii Olivian kans et "joo laitetaa mahaa nii kukaa ei nää", mut mitä sitte jos se ei ookkaa lähteny vielä ku ollaan Thaimaassa ja mennää johonki rannalle, nii sitte Olivialla on joku kalastava hemuli ja mulla joku tommone ukkeli mahassa.. :D


Oijoi nää housut <3 Oon nii kuosihousufriikki et nää on iha unelmat :D Aattelin, et joskus voisin tehä housupostauksen ku mulla on aika paljo kaikkia mahollisia sellasii värikkäitä ja kuviollisia leggingsejä ja haaremeita ja shortseja sun muita :D Mut se ajatus sitte jäi koska oon jo laittanu joitai housuja pois joita en Thaimaassa käytä, nii kaippa se idea jää ens kesälle sitte, että kaikki housut pääsee mukaa.. :D Oikeestaan voisin sanoo että keräilen housuja :D

Tällaset sormukset ostettii Petran kans samanlaiset, Glitteristä 7,90€ (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti