lauantaina, syyskuuta 29, 2012

Teinkö tänään mitään ?

Tuntuu että oon vaan niinku oleillu koko päivän, täällä vaan niinku kotona oon ollu koko päivän :D Ei mulla kyllä missää vaiheessa yhtää tylsää ollu !
Olivia oli päivällä pelamaassa paintballia ku sen luokkalaisella oli synttärit ja iskä ollu jotai asioita hoitamassa mutta minä, äiskä ja Alli ollaa chillattu täällä kotona vaan :)
Katoin X-factor USA sillee et tietokone oli liitettynä teeveeseen nii muka niinku leikin kattovani subia :D vaikka se ohjelma varmaa oli tullu jo ajat sitte mut kummiski :D
Sitte ku Olivia tuli nii katottii Pieni talo Preerialla joitai jaksoja ku sillä on ne kaikki tuotantokaudet.. :D Ei onneks oo täällä mukana niitä kaikkia :D Nii ja mulla on karkkipäivän kunniaks snickers ja kitkat <3
Oltii tässä illalla kyllä sit syömässä Hotakaisten kans :)
Sitte lakkasin kynsii aika kauan ku rupesin vähä väsäämää ku ensin aattelin kyllä tehä jotai helpompaa tai koittaa liukuvärjätä niitä, mut eihä mulla ollu sit yhtää minkäälaista semmosta superloonitöpötintä tai mitää muutakaa siihe kelpaavaa, nii sitte jouduinki taas tylsästi turvautumaa niihi hammastikkuihi, mut keksin iha mun omasta tyhmästä päästä semmosen omasta mielestäni ihan söpön idean :D jajjaja tässä se tulee !

Sieniä :D !
Vasemman käden kynnet (: 

Ja oikeen käden kynnet :)

 Vähän niinku en tiiä onnistuinko vai enkö ku mulla ei ollu mitää semmosta mielikuvaa mitä oisin aatellu et nuista tulis :) Mut kaippa ne nyt iha tommoset hassut on :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti