maanantaina, syyskuuta 17, 2012

Sataa sataa ropisee pilipilipom !

Hih mulla on kiva sadetakki :D Oltii iskän kans päivällä semmosessa 4-kerroksisessa elektroniikkakaupassa, ku haluisin uuen puhelimen mut eihä siel mitää voinu kattoo ku joka puolelta kaiken maailman vempaimet hyppii vaa silmille ja muutenki sit iskä vaa osti jotai juttuja joista en ymmärrä mitää :D Mut iha jänskä paikka, siel myyä kaike maailman feikki iphoneja sun muuta :D:D

Unohin sit siel kännykät ja ulkoiset kiintolevyt ja ostin alakerrasta korvikset.. :D  Se ei ehkä oo sen kaupan tarkotus, mut kyllä Verkkuki on ollu siellä ja osti sieltä shortsit ?

Ootte varmaa iha vitsin kyllästyneitä näihi mun maisemakuvii mut kattokaa nyt tätä ! Ku tultii sieltä iskän kans sateella sadetakit päällä nii merellä näytti tältä :) Mun mielestä aika sairaan siistin näköstä ko ton saarentakaa tulee toi valo :D


Britt Nicole - The Lost Get Found   <---- Kuunnelkaa ja kattokaa toi, löysin ton tänää, aika ihana <3 (::


ps. Oikeesti tässä tämmöne loppukevennyskuva, vaikka tää ei mikää raskas postaus ookkaa :D Oon siis monessa postauksessa varmaa jo kertonu niistä mylvivistä sammakoista ja sanonu et ne innostuu varmaa tosta sateesta, mut ehkä niillä onki jokku muut syyt ku mun omat kiltit olettamukset..


:D:D:D:D:D Oikeesti ehkä eniten mua huvittaa ajatus äitistä ottamasta kuvaa tästä luontoilmiöstä.. :D 

4 kommenttia:

  1. Heeeiii ihan normaalia ostaa shortsit tai korvikset elektroniikkakaupasta ?? :D mut se on oikeesti siisti paikka !! Ja ne kännykkäkuoret on siellä toosi hienoja ;) Aika siistit muute noi korvikset.. itelläki oli tarkotus ettiä tommoset sulkahommat mutta ootan vielä niitä oikeita vai miten se oli ;);)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh niii on :D Mut siellä on paljo kalliimpii ne kännykkäkuoret ku jossai muualla nii mä ainaki aion ostaa markkinoilta tai jostai muualta ku siellä :D Jajja kiitos ! Kannattaa oottaa niitä oikeita ;))

      Poista
  2. Edelleenkin painotan että otin kuvan sammakosta joka kantaa toista hauskasti reppuselässä. Enkä ymmärrä miksi iskä pakeni paikalta kuvaustilanteessa ja sanoi ettei muka tunne minua.....:) t.äiti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Määki sanon nyt etten tunne sua...... :) t. tyttäresi inka

      Poista