keskiviikkona, syyskuuta 12, 2012

Sooooo happy !


Hiihii oikeesti, wihii ! :D Rakas ystäväni Veera ja niitte perhe on varannu lennot ja ne tulee tänne hiihtoloman aikaa ! :) Siis meijä vesihiihtoloman aikaan täälläpäi.. Okei, oli tosi hauska vitsi toi vesihiihto, huomasin itekki :D Mutta kumminki, oon nii onnelline ku nyt neki on tulossa ja sitte ku Petraki on tulossa tänne parin kuukauden päästä jajjajaja mummu ja vaari tulee kuukauden päästä ja mitäs vielä :D Mutta tervetuloo vaa muukki jos satutte lentämää tän ohi tai jotai ;)
Sitte vielä, että nyt mun viulu on vireessä ja tänää sain soittaa pitkästä aikaa sillee kunnolla, mut pitäis vaa nuottiteline hommailla ku ilman on vähä vaikeempi :S Ja sitte soittelin pianoo ja lauloin kaikkii lauluja mitä aina Suomessaki ja tuli vaa nii kotone olo (:
Sitte koulussa on kivaa ja on vaa kivaa muutenki, emmää tiiä mite nyt näi kivaa on :D
Mun on pakko myöntää, ettei mulla oo mikää suuri kaipuu mihinkää ihme Kokkolaa tai ees Suomeen.. Ei sillä etteikö mulla ois ikävä kaikkii mulle tärkeitä ihmisii siellä, sitä ettei tarvi jakaa sänkyä siskon kans, valion laktoositonta maitojuomaa ja fazerin sinistä, mut muuten ei oikeesti. Olin nii kyllästyny siihen, että kaikki meijä ikäset tuntee tai ainaki tietää toisensa ja sillee, mut nyt täällä tunsin meijä perheen ja Hotakaisten perheen ja kaikki muu on uutta :) Nyt kaikki aattelee et nyt mää varmaa jään tänne ikuisiks ajois, no eikä, vaan tarkotan, että nyt on kaikki tosi hyvin ja kivasti enkä kaipaa kauheesti mitään Suomea :D Suomi on hyvä maa ja muutenki, mutten koe mitää erityistä kaipuuta nytte :D
Huomenna meillä on köksää ja me tehää siellä kevätrullia, vai onko ne nyt kevät rullat vai kääryleet suomeks :D Mutta siis spring rolls :D
Perjantaina meen sit Verkulle yöks ja ostetaa kunnolla kaikkee epäterveellistä syötävää ja en sitte vielä oikei tiiä mutta jotaki tosi hupasaa tehää (8
Lauantaina sit yks perhe johon tutustuttii Phuketissa nii ne tulee tänne Pattayalle ja sit mennää lauantaina niitte kans Pattaya Parkin vesipuistoon :) ! Nii ja jos me mennäänki sinne kauhee aikasten nii sit meen varmaanki vasta lauantaina Verkulle nimittäi en aijo nousta hirvee aikasi jos oon valvonu Verkun kans ikuisuude :D
Sit sunnuntaina vielä mennäää Verkun kans sinne kansainvälisen kirkon nuorte iltaan, ois vaan kiva tietää miten mää ja mun englannin kielen taito tullaa siellä toimee, mut onneks Verkku on hyvä apu hädässä ;)
Sit meillä on yks semmone koulutehtävä, et pitää tehä semmone runotutkielma tai sellane, nii ekaks aattelin että voi ei, mut sehä onki aika hauskaa tehä sitä oikeesti :D:D Iha mielenkiintosta oikeestikki.. :D
Muutes ennenku koulu alko ja nii, nii oli vähä sekavaa ja välillä aattelin, et mitä ihmettä tästä vuodesta oikee voi tulla, mut nyt ku on koulu alkanu ja sillee nii nyt on vaa oikeesti ollu vaa enemmä kivaa olla täällä :) !

Join äsken tällastaaa ::) Aika kivan makeen makusta oli !


Francesca Battistelli - This is the stuff


Mandisa - Stronger 


Kuunnelkaa vielä noi kappaleet ::)
En saanu noita sillee YouTube-palkkeina koska ne oli sellasii kappaleita joita ei saa kuunnella muualla ko YouTubessa, eli saatte nyt siirtyy YouTuben puolelle noista tylsistä linkeistä :S Kokeilin joitai muita biisejä ja ne toimi, muttako mää tahoin justiinsa nää ! :D Nii ja blogger ei antanu mun vaihtaa noitte linkkeje väriä sillee et niistä tajuis et ne on linkkejä, nii mun täytyy nyt eriksee se kertoo ja sit vielä kaike kukkuraks toi tekstin taustaväri on joku kumma valkone vaikka kuinka oon vaihtanu sen miljoonasti normaaliks.. :D 
Toi eka on tosi piristävä, mut siinä on iha hassu musiikkivideo, aika yliteennäinen ja mäki näin sen videon ekaa kertaa tänää ja oisin oottanu vähä jotai toisenlaista.. :D Nii ja tykkään siitä ukulelestä siinä hirrrveesti ja oikeesti haluan oppii soittaan ukulelee se on nii söpö soitin ! Vois ostaa täältä ja opetella, ne ei maksa paljoo täällä :D:D
Sit tossa toisessa on tosi hyvät sanat ja se on muutenki mun mielestä tosi hyvä kappale 8) Alku vaa kuulostaa iha joltai Justin Bieberin biisiltä, mut mikäs siinä :D

Heh tää oli vähä hassu postaus, mut mulla onki vähä hassu päivä tänää..  Te suomalaiset siellä nii nauttikaa siitä Fazerin sinisestä ja omasta sängystä ja valion laktoosittomasta maitojuomasta, voimii kaikille loppuviikkoon <3 !


6 kommenttia:

  1. voi rakas, ihanaa että kaikki on hyvin ja oot ilonen ♥

    VastaaPoista
  2. Mä ihmettelin eka että miten sä voit tietää noi kappaleet, mut tajusin et mehän ostettiin sama levy sillon konffasta :D Mut toi Stronger on oikeesti hyvä! :) Hyvää viikonloppuu! <3 Haleja! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heeeeeh :D Hyvää viikonloppuu sinnekki ja haleja myös <3

      Poista
  3. oikeesti se Fazerin suklaa on semmone asia mitä ei osaa arvostaa jos ei joudu eroon siitä..olipa dramaattista :D nooo mut kitkatilla eteenpäi ;)

    VastaaPoista