maanantaina, elokuuta 12, 2013

Kouluunko ? Ääääää.

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla
Heippaheiii ! Mä täs olin jotenki yliarvioinu mun ajankäytön määrän ku koulun alkuun on 45min ja oon tääl valmiina, nii aattelin tulla tänne vähä höpiseen näi ekan kouluaamun kunniaks (:


Untitled
Tässä toissa päivänä lakkailin ittelleni tämmöset pitkästä aikaa peruskukkaset ja tollaset vähä hempeemmät kynnet ku yleensä :D
Untitled
Näistä Olivian kynsistä taas on sit se hempeys kaukana... :D Mutta no se toivo tollasta ja yritin ja no kai mä jotenki jollai lailla onnistuinki :)
Untitled
Värjäsin ja leikkasin eilen hiukseniki :) Tai no emmä ny ite... :D Toi väri nyt on oikeesti joka valossa vähä eri mut se on vähä niinku joku tummanpunane tai sit punaruskee tai jotaki riippuen oikeesti valosta :D Mutta no mä oon iha tyytyväine nyt tähä väriin (:
Mua oikeesti jännittää mennä kouluu näi vuoden tauon jälkee ja oikeesti ihan mahasta kipristää tää ajatus, mut kai kaikki sit loppuje lopuks oikeesti hyvi menee ! Tätä pikkupostausta väsäillessä pystyin olla vähä aikaa aattelematta sitä asiaa, hehe :D
Mutta siis mä tästä pikkuhiljaa lähen polkemaan tonne liian syksyiseen ja synkkään aamuun, nii
oikeesti ihan superhyvää kouluviikkoo teille kaikille ! <3 (8

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti