keskiviikkona, elokuuta 21, 2013

Arjen keskellä & metsän keskellä

Heii pitkästä aikaa ! (: Täs on jotenki yli viikko vierähtäny sillee hupsistakeikkaa vaan etten oo ees täällä antanu mitää elonmerkkejä ittestäni... :D Siis oon kyl tosi nolo nyt varmaa ku eka kirjotan kui paljo mua jännittää koulunalku ja muut kaikki konsat ja sellaset, ja nyt sit en ookkaa kertonu mite on menny, vaikka kui ihmiset on kyselly että voisinko mitenkää kertoo mite nyt menee...
Nii, että menee iha hyvin. Koulussa musta tuntuu vieläki tosi kummalta ku pitää viitata, on välitunnit, kouluruoka vaihtelee vähä enemmän, jos matikassa nään heti että seuraava tehtävä on turha ja että osaan sen jutun vaikka unissani jalat korvissa ja vaikka miten, nii en voi vaan hypätä tehtävää yli ja tehä jonku järkevämmän, vaan mun täytyy tehä se niinku muutki, ihan hassua :D Tuntuu kyl vieläki että oon vähä muukalaine siel, mutta no sitte oon. Vähä vielä on sillee etten tosiaa tiiä mihin porukkaan kuulun ku kuulun kaikkee vähä mut sit en kumminkaa yhtää... :D Oikeesti vähä oon nyt epäselvä, ei tästä nyt ymmärrä kukaa muuku minä :D:D
Nii, sitte se konsa, noh.......... Toissa päivänä alko orkesteri ja eilen soittotunnit, ehkä olin varautunu pahempaanki shokkiin, mutta no orkesterissa olin ainaki tosi tosi tosi hyvin paljon pihalla :D Ja olin kyl soittotunnillaki, mutta no oon nyt kummiski päättäny että aion nyt harjotella nii kunnolla että jonain päivänä voin paperi kädessä iloisesti marssia ulos sieltä :)
Nii on täs kyl ollu yhtä sun asiaa tehtävänä tän koko arjenalotuksen ajan ja ehkä sit tän viikon jälkee oon päässy tähä tällasee elämään vähä enemmä sisälle ja ehkä löydän sen unirytminki vielä joku kaunis päivä (8 En oo pahemmin ottanu kuvia mun täydellisistä aamupaloista ja kahvikupeista niinku kunnollisen bloggaajan varmaan kuuluis, mutta on mulla nyt jotain... :D

Viime viikon perjantaina vietettii kivaa päivää Veeran, Verkun, Dannan ja Viivin kans ja nautittiin päivästä ottamal kuvia keskellä mehtää... :D Eheh, halvat huvit meil...

IMG_1868

IMG_1927

IMG_2010

IMG_1879

IMG_2030

Nää ei ollu mitää harkittuja valintoja sit nää kuvat... :D Heheh, mutta siis aattelin näillä nyt jotain muutaki puolta mun elämästä tuoda tänne ku tätä kynsipuolta mitä nyt taas täs on luvas :)


Untitled
Veera ja niiden perhe oli meil sunnuntaina kyläs nii tein sit Veeruskaiselle tällaset :)

Untitled
Ja Veeran pikkusiskolle Viiville (:

Untitled
Itelleniki väkersin sillon tällaset syksyset kynnet 8)
Oikeesti mä en tiiä onko mulla joku uusi murrosikä vai mitä ku eilen tuntu että elämä on tyhmää ja kaikki kaatuu päälle, mut nyt musta tuntuu et leijailen jossai yläilmoissa ja oon joku maailman onnellisin ihminen ! Tai ehkä mä vaan oon tulossa hulluks. Mutta joka tapauksessa nyt on nii semmone kiitollinen olo ja semmonen "kaikki järjestyy"-olo :D Okei ehkä vähä surullinen ku iikka lähtee ens viikolla pois Suomesta, mutta koitan olla aattelematta sitä liikaa (:
Olkaa teki onnellisii, näin keskiviikon kunniaks, heheh !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti