tiistaina, heinäkuuta 30, 2013

Smoothie-innostus

IMG_0030

Heiii, mä oon semmone että innostun aina vähä kaikesta mitä nyt ikää kokeilenkaa tehä ja joskus se innostus lopahtaa hetken päästä, joskus se taas kestää, mutta tällä kertaa oon innostunu tekee kaikkii tollasii smoothieita (En osaa taivuttaa sitä sanaa varmaankaa oikei... :D) 
Nii, oon aina luullu että se on joku terveysintoilijoiden ihme juttu, mutta juu tässä eilen innostuin ja nytki tein just äsken noi ja aattelin tulla jakaan mun innostusta teidän kans 8) Voihan se olla että viikon päästä oon jo unohtanu koko jutun, mutta no ihan sama, eletään hetkessä :D 

Niin että, tässä ois yks ohje, vaikka siis näitähä ny voi tehä ihan oman päänsä mukaa mistä vaan :

2dl vadelmia
1 banaani
1tl vaniljasokeria
 2½dl luonnonjogurttia
 2½dl appelsiinimehua

Ja sit vaan kaikki sekasi tehosekottimella (8 

Nomutta, se siitä, nauttikaas ny tästä loppukesästä oikee kunnolla ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti