perjantaina, heinäkuuta 26, 2013

Landella + 100. postaus !

Hej på dej vaan ! (: Tää kesä on menny iha ylilujaa vauhtii ja nyt oikee sydämeen sattuu ku alkaa kuuluun että "No eikös ne koulutki kohta ala?" Oikeesti tulee oikeen semmonen tyhmä olo tosta lauseesta, mutta sovitaan ettei nyt vielä mietitä sitä, onhan täs vielä jonku verta aikaa (8
Äiti kyseli täs yks päivä että "Jokos sä oot tehny semmosen "mulla on nyt poikaystävä"-postauksen?" ja mä sit meinasin että no mitäs järkee sellasessa nyt ois, mutta no kai tää tässä samalla tuli nyt ilmi ku aloin selittää tätä... :D Niin siis olin maanantaista keskiviikkoon sit Iikalla ja niillä, ja oli siis niin parasta ja ihanaa ja kaikkee mahollista oikeesti (:

me
Ollaan tässä nyt kuukausi yritetty ottaa sellasta normaalia kuvaa meistä, mut tultiin nyt siihen tulokseen et ei meistä saa sellasta... :D Täski ollaan jotenki iha pölähtäneitä :D:D
ImageProxy.mvc_1024
Siel oli semmonen sulonen saari siellä joessa johon pääsi silleen kävelemällä sellasta kivihommaapitkin (: Ihan ylisulonen paikka se koko Ylistaro... :D
Untitled
Hihiiiih tehtiin vähä ilkivaltaa... >:)
pelto
Musta kyllä tuntu tosi kaupunkilaiselta tuolla ku converset jaloissa talsin ja muutenki en oikeen ollu perillä näistä kaikista erilaisista ohralajikkeista, mutta siis oli kyllä ihan täydelliset kolme päivää (8
Eilen meijän muu perhe lähti mökille ja mä päätin jäädä tänne kaupunkii ja lähtee Veeruskaiseni kanssa kirppiskierrokselle :) Älkää luulkokkaa että oisin joku himokirppiskiertelijä, oon sellanen että innostun siitä ensin ja sitte ku ei löydy mitää nii into lopahtaa :D Nii, no ekan kirppiksen jälken olin jo ihan maassa että emmä kuiteskaa mitää löydä mut sit ku päästiin vauhtiin nii löysinhän mä kuiteski jotain :D

farkkutakki
Tuo farkkutakki 4€ :)
kenkulit
Nää kenkulit 2€  8)

villis
Ja toi villapaita 0,50€ :D Että oikein tuhlailin... :D:D
Kirpparikierrokselta sitte mentiin Veeruskaiseni kanssa Mertsasta ostaan kaikkee yliepäterveellistä ja mentiin sit leikkarille istuskelee ja jutustelee ja syömään (8

IMG_9894
Vihdoin sain tuota mansikkasuklaata ! Oon unelmoinu siitä tän koko kesän ja aina mun kauppareissut on menny jotenki pieleen tai joku ei oo onnistunu nii etten oo saanu mutta nyt vihdoinki :D

IMG_9912
Meillä oli niin liikaa syömistä nii Danna ja Verkku sit tuli vähä autteleen, mut ne toi sit vielä vähä lisää syömistä eli ei se paljoo auttanukkaa... :D:D
IMG_9936
Mentiin kahlaileeen (8
IMG_9958
Verkku ja Verkun tasapaino...
IMG_9987
Käskin niiden olla niinku minä, nii täs sit tulos :D:D
IMG_9992
Koittakaa kestää meitä ja meidän normaaleja kuvia, tää oli viiminen niistä :D
kynnet
Ja tänää lakkailin nää kynteni tällasiks pirteiks :)
Ja siis tänää ois tarkotus mennä Verkulle ja niille nuorteniltaan, Danna lupas hakee mut mopolla etten eksy taas tänne Kokkolaan suurkaupungin sykkeeseen, ei nimittäi ois eka kerta jos nii kävis... :D
Huomenna aamulla sit lähetään taas vaihteeks tonne Keuruulle Isoon Soittoon ja ollaan vaan sit huominen päivä, sitte en tiiäkkää enää jatkosuunnitelmista (: Tää oli muutes tän blogin sadas postaus 8)

Nauttikaas kaikki ny sit tästä loppukesästä ! (: (Tiiän, kuulosti taas masentavalta... :D) 
Heiheeeeeei ihanuudet ! <3

2 kommenttia: