tiistaina, tammikuuta 15, 2013

Sinistä kynsilakkaa

Heipparallaa ! En tosiaan tiiä, kiinnostaako teitä ees pätkääkää nää mun kynsipostailut, mut nyt ei kyllä oiskaa muutakaa uutta kuvatusta tässä koneella ja halusin kummiski tulla vähä höpisee tänne :)
Aloin tässä miettii, että mitä teen mun synttäreinä jotka on 14 yön päästä vai teenkö mitään :D Ihan oikeesti tää on tosi pulmallinen asia, koska en tiiä yhtään kenen/keitten kanssa ja mitä tehtäis tai ylipäänsä yhtään mitään, koska kavereitten kans en varmaa haluis viettää niitä täällä meillä koska ei oikei tulis mitää vaa siitä :D Sit en tiiä vietänkö niitä mitenkää olleskaa ja mun sanajärjestykset on tosi loistavia, sen tiiän :D No joo on tässä elämässä vähä suurempiaki kysymyksiä olemassa.. :D:D 
Kummiski, nii tässä eilen väsäilin vähäsen kauan ja vähä päälle näitä mun kynsiä ja tässä tulos : 

IMG_8116

IMG_8120

Anteeks että mun toisen jalan varpaat on rutussa ja etten osaa ottaa kuvaa omista varpaistani, mutta saa nyt luvan kelvata :D Käytin yhtä kynsilakkaa jonka Olivia osti mulle joululahjaks ja se oli kyllä vähä eri väristä ku oletettiin, mut ei kai se haittaa :D
Ei mulla oikeesti oo mitää järkevää sanottavaa tänää, eli heivaan <3

2 kommenttia:

  1. Hei voisikko tehä joskus sellasen tutorialin noista sun "perus" kukka-inkakiehkura kynsistä :D ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeks Ida, älä nyt pety muhun mut en tiiä mikä on tutorial.. :D:D Jos kerrot sen sanan Suomeks nii voisin ehkä harkita :D

      Poista