keskiviikkona, tammikuuta 30, 2013

15v !

Heh eli joo eilen oli siis mulla synttärit ja aamu alko nii, että avasin Ramitan lähettämän paketin ja Alina laulo onnittelulaulua :)

IMG_8305

IMG_8307
Ja siellä paketissa oli tällanen söpö tyyny (8
Sit menin kouluun ja koulun jälkeen sitte mentii Verkun, Sannan, Katriinan, Kristerin ja Kostin kanssa Central Festivaliin (:

IMG_8308
Ekaks mentii hirrrveen nälkäsinä mäkkäriin 8)


IMG_8311
Hieno teinipeilikuva vessassa :)
Ku oltiin syöty ja ostettu liput elokuviin, nii sit meillä oli tunti aikaa ennen ku elokuva alko, nii mentii sit vaan pyörii ympäri Festivalia (: Yhessä vaiheessa me tytöt mentii yhtee kauppaa ja pojat jäi ulkopuolelle, ja sit ne yhtäkkiä oliki hävinny johonki :D Yritettii soittaa niille ja ne vaan löi luurin korvaa ku yritti soittaa :D Sit mää jo ehin aatella et ne lähti ja ne ei haluu tulla meijä kans enää ja oon ostanu niille turhaa liput ja kaikkee muuta vihasta jo ehin miettii, Sanna oli jo lyömässä niitä turpii ja muuta tällasta tavallista, ja sit ku ne viimei vastas puhelimee nii ne sano et ne oli vessassa.. Sit saarnattii niille ettei ne voi seittemän kerroksen ostoskeskuksessa vaa lähtee jonnekki seikkailee eikä kertoo meille ollenkaa ja kaikkee sellasta :D:D No, sit ku me mentii sinne yläkertaa missä se elokuva oli, nii sit paljastu et ne oliki vaan ollu ostamassa mulle lahjaa eikä missää vessassa :D:D Ja me ehittiin jo haukkua ne ja moittii niitä :( Sit piti pyytää anteeks :D:D Nojoo se siitä :D

IMG_8312

Se elokuva oli iha kumma oikeesti :D:D Se oli se joku "Upside Down" ja se oli nii sekava ja outo ja semmonen :D Paitsi Kristerin mielestä se oli hyvä.. Mutta vaikka se ei nyt ollukkaa mikää kauheen innostava kokemus se elokuva, nii oli meillä silti iha hauskaa :D:D
Sit Sannan piti mennä jo, ja me muut mentii jätskille vielä :)

IMG_8318

IMG_8319
Ja tää jätskihommaki tapahtu mäkkärissä, vaikka me yritettiinki tuskasesti ekaks ettii Dairy Gueenia  :D
Sit vielä joku tunti pyörittii siellä ja avasin Katriinan antaman lahjan ja sit sen Kristerin ja Kostin lahjan (:

IMG_8320
Katriinan hieno paketti :D

IMG_8321
Ja Kristerin ja Kostin vielä hienompi :D:D
 Kohta näätte mitä oli sisällä nuissa, mut sit yheksän aikoihin lähettiin kotia.. Ja kiitos Kristerin iskä ku kuljetit meijät sieltä koteihi (: !

Kotona sit oli oottamassa muutama uus kortti ja kirjekuori ja laitoin tohon kuvaan ne viime viikollaki saadut kortit (:
IMG_7910

Tilille ja postilaatikkoon olin myös saanu rahaa lahjaks, kiitos teillekki paljo (: Niitä en kato oikei voinu kuvata tänne :D

IMG_8323
Tuon tähtikorun sain Katriinalta, Verkulta korvikset, sit yheltä Tuulalta tuon rannekorun ja sitte toi toinen kaulakoru on Kristeriltä ja Kostilta (: Yllätyin muuten niinku positiivisesti niitten kahen oikeesti tosi hienosta valinnasta :D

IMG_8325
Verkulta sain myös tän yli-ihanan repun <3 

IMG_7924
Ja myös tuon paidan (:

IMG_7933
Sitte mummin ja pappan antamilla synttärirahoilla sain maanantaina tän ukulelen, tuon kotelon siihen ja sit vielä ton viritysmittarin jonka saa siihen kiinni (: Nyt yks niistä mun pitkäaikasista unelmista vihdoi toteutu ja nyt mulla on ihan sormet kipeenä ku oon rämpytelly tota nii ahkerasti :D Yllätyin, että oikeesti osaan jo jotenki soittaa sitä, ku olin jo kattonu valmiiks niitä sointuja et mite ne otetaa tolla :D Hih oon ihan innoissani :D Kiitos mummi ja pappa <3

Siis kiitos kaikille lahjoista ja myös onnittelijoille ihanista ja piristävistä onnitteluista (: Oli vähä erilainen synttäri ku edellisvuosina, mut silti tosi kiva :) 
Maanantaina tuon ukulelen oston jälkee puhuin mummin kans puhelimessa, ja illalla mut valtas nii hirvee ikävä että itkin vaan ihan hulluna.. :( Mut ehkä tää vuosi saa mut ymmärtämää, kui tosi tärkeitä jotku ihmiset mun elämässä on :) Nyt vaan oon nii kiitollinen Taivaan Iskälle kaikista rakkaista ihmisistä joita mun elämään on suotu ! <3
IMG_8303
Ollaan muuten seikkailtu nii monena päivänä jo tuolla Immigrationissa juoksemassa yhen sun toisen viisumipaperin kans ku oli taas vähä ongelmia niitten kans.. Meijä lasten paperit myöhästy muutaman päivän ku aina jotaki puuttu, mutta se ei ois yhtää haitannu jos en ois eilen täyttäny 15.. :D Nimittäi minusta jouduttii sit maksaa kolmen päivän sakko, koska se raja menee just siinä viidessätoista, mut mielenkiintosinta on, että se piti myös maksaa maanantailta, vaikka sillon olin vielä 14 :D:D Eli synttäreistä voi olla haittaaki joskus :D Ja huomatkaa kuvasta, että myös ihmisten lisäksi Immigrationissa voi näköjään vierailla esimerkiksi kulkukissoja ja muita..
Nyt mun pitäs kai olla viisaampi ku kerta oon nyt vähä vanhempiki, mut en nyt koe olevani yhtää vanhempi tai viisaampi ku toissa päivänäkää, mut ei kai se haittaa :D Sen muuten huomaa tästä mun kirjotuksesta, joka on jotenki erityisen sekavaa tänää.. Mut koittakaa kestää (:
Eilen oli muuten matikan koe, niinku myös viime vuonna mun synttäripäivänä, että hienosti menee :D Ja sit vielä viime vuonna mun synttäreillä vuokrattii kavereitten kans kaks elokuvaa ja kummakki oli ihan surkeita ja kummallisia, ja mites oli tänä vuonna ? No seki oli erittäin erikoinen ja typerä elokuva, eli mitä tästä opimme ? Että ens vuonna jos sanon jossain postauksessa, että katotaan mun synttäreillä elokuvaa, nii kieltäkää, koska näköjää mitkää elokuvavalinnat ei voi onnistua sinä päivänä :D:D
Kummiski nyt voisin lopettaa nää höpinät, hyvää loppuviikkoo teille <3

10 kommenttia:

  1. Oi ku ois ollu ihana olla viettämässä sun synttäreitä! Voin sanoo että oli kyll rankka päivä eilen, ku oisin niin halunnu olla sun kans! <3 Mutta oon tooosi onnellinen ku sait ton ukulelen! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ois kyllä ollu kiva jos oisit ollu täällä.. <3 (: Ja joo mäki oon hirrrrmu onnellinen siitä ! :D

      Poista
  2. Mä päätin haastaa sut tällasseen !

    Haasteen ohjeet löytyy tästä linkistä : http://allaboutmeandmylifee.blogspot.fi/ ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D Teen sen sit joskus ku en keksi postattavaa (:

      Poista
  3. vooi toi reppu on ihan ylisöpö!! <3 -veeruskaaaa

    VastaaPoista
  4. Voi myöhästyneet onnentoivotukset multa =)!

    VastaaPoista
  5. myöhästyneet synttärionnittelut!:) mulla on sulle haaste mun blogissa jos haluut käydä kurkkaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoooos ! (: Joo käyn kurkkaan, ja teen sit ku ehin :)

      Poista