maanantaina, huhtikuuta 07, 2014

The End

Hei kaikille ihanille jotka vielä jotenki ihmeellisesti eksyykään tänne näin pitkän ajan jälkeen <3 Ootte varmasti huomannu että en oo ollu oikee aktiivibloggaaja tässä enää pitkiin aikoihin. Voisin alkaa luetteleen tähän listan syitä, minkä takia en oo kirjottanu ja laittaa tähän suuret anteeksipyynnöt asiasta, mut ehkä jätän nyt sen jutun.

Tein tän blogin oikeestaan sitä varten n. 2 vuotta sitte loppukeväästä, että ku mä sitte lähen Thaimaahan nii ihmiset vois täältä lukee mun ja meijän perheen kuulumisia ja kaipa tää aikalailla täyttiki sen tehtävänsä :) Oon tykänny pitää tätä blogia ja Thaimaassa tästä tuliki semmonen ihana rutiiniharrastus (: Ku tuli kaikkea kommenttia ja muuta ja nyt myöhemminki oon saanu kuulla semmosta kivaa palautetta, nii musta tuntu ihanalta että ihmiset eli mukana siinä mun vuodessa ja oli oikeesti lukenukki tätä, mikä ei siis ollu mulle mikää itsestäänselvyys :D Olin aivan valmistautunu kirjottamaan tätä vaikka tätä ois lukenu ykski ihminen, koska jotenki tää on ollu semmone ihana päiväkirja johon on saanu kuvillaki kertoo kaikenlaista. Ei ehkä iha se henkilökohtasten sailaisuuksien päiväkirja, mutta silti :D Tätä voi aina selailla taaksepäin ja kattoo mitä oon miettiny ja muistella mitä oon kokenu ja parasta on, että oon saanu jakaa kaikki jutut nii monen kanssa :)

Kuitenki nyt musta tuntuu, että tää blogi on nyt parhaat päivänsä nähny, ei siis mitenkää sillee dramaattisesti vaan niinku ihan for real mun on nyt vaikee jotenki kirjottaa tätä enää :D Niinku musta tuntuu, että nyt yks semmonen elämänvaihe mun elämässä on nyt tosi hyvin tallentunu tänne, mutta nyt aattelin antaa uusien tuulien puhaltaa ja jättää tän blogin tänne niinku sellaseks hyväks muistoks johon voin palata iha millon vaan ja teki voitte (:

Mä voin nyt vähän niinku paljastaa semmosen asian, että voi olla että tässä loppukeväästä/kesällä mä alottasin uuden blogin tai jonku vastaavan mä varmaan keksin ainaski, mutta syytä siihen en vielä kerro, se olkoon salaisuus siihen saakka >:) Ja niin, mä ilmotan asiasta sitte ainaski tässä blogissa ja fb:ssä ja näin ohjaan teidät sille tielle :D Mutta siihen asti jos joku on välttämättä kiinnostunu mun elämästä niin paljo nii voitte seurata Instagramis, noeivaa siis ihan oikeesti ei teijä tarvi nii kiinnostuneita olla, vaa seurakkaa kummiski xD Nii oon siis nimellä @inkaerikaaa  8)

Noniii, jos joku tän tänne asti jakso lukee nii nostan hattua ja kenkää ja toistakin + oon nii kiitollinen ja ilonen tästä ajasta mun elämässä, tää on ollu oikeesti varmaa parhainta aikaa ja oon saanu palasen siitä tänne jakaa ja siis kiitos sulle ja kaikille siitä, että oot lukenu tätä ja ollu tällee mukana mun elämäs ! Tykkään teistä kaikista ja oon niin ilonen, palaan vielä varmaanki siis yhden ilmoitusluontoisen asian tiimoilta, ihanaa loppuelämää ihmiset, tykkään teistä <3 !

ps. Yritin epätoivosesti löytää tähän jotai sopivia kuvia we<3it :sta mutta aivan oikeesti, päätin nyt säästää teijät niiltä "Every ending is a new beginning." ja "things end but memories last forever" kiliseisiltä kuvilta ja jättää turhat dramaattisuudet väliin… xD

1 kommentti:

  1. Voi kenkutin huomasikko miten hassukkaasti tää meni ku sää lopetat ja mää alotan :D ! Mutta toivottavasti alotat sitte kesällä uuestaan, kavereitten blogeja on niin kiva lukee. :)

    VastaaPoista