maanantaina, marraskuuta 11, 2013

Yhtä juhlaa

Heyy everybodyyy ! Arvaatkaas ku oikein eilen otin asiakseni illalla postaa ja katoin että mullaha on 45min aikaa, nii kappasvaanhupsistakeikkaa ku tää blogger jotenki sekoili nii ettei se suostunu laittaa tähä kuvia ja sitte loppuje lopuks mun kaikki tekstitki hävis arghhhh. Tollasina hetkinä toivoisin nii eläväni jossai 800-luvulla jollon tällasia bloggermurheitakaa ei olis eikä tekniikan kans tarviis säätää :D 
No, tää on tää iki-ihana marraskuu Ja nyt on kaiken lisäks vielä maanantai, kello puoli neljä ku kirjotan tätä ja on jo melkei pimeetä, että ollappa sitte tässä jotenki pirtee ja ilonen ja positiivisuutta huokuva :D No yleensä mulla ei kyllä oo maanantaisin mihinkää aikaa, mutta meninki sitte tänää koulussa ottaan jonku rokotteen ja ku mä oon semmonen superoireilija nii eihä mun käsi nouse mihinkää ja se on kipee ku kamala ja niskat ja kaikki on ihan kipeenä ja voimattomuus on vallannu mut sormiin asti, nii sain nyt suosiolla unohtaa salit ja orkesterit 
Viikonloppua en kyllä vois rennokskaa kutsua, mutta ei ainakaa ollu tylsää (: Nyt kyllä lauantain ja sunnuntain välisen yön vähäiseks jääneet yöunet alkaa vähä painaa, että taidanki mennä samantien nukkuu ku tää on tehty :D 
Untitled
Tää eka kuva ei kylläkää liity viikonloppuun muutako että poistin nää sillon poistoaineella xD Mutta viime viikolla mulla oli tällaset talvisin koristein varustellut kynnet (: Mä ootan nii että tulis vaan lunta ja kunnon pakkasta ja JOULU <3 Siks yritän tsempata ja manipuloida todellisuudenkuvaani tästä hetkestä tällasilla pikkusilla jutuilla kuten kylmän näkösillä kynsillä :D
Untitled
Perjantaina mun pikku Veronica(vasemmalla) täytti vihdoi 15v :D Tätä päivää on ootettu ja pian se saa taas masentua ku se tajuu että kohta mä sitte puolestani täytän 16 vaikka ollaanki saman vuoden lapsia… Nii, oltii ekaks Pedrinaksessa (miten tota Pedrina's-nimee pitäis oikeesti taivuttaa? xD) syömässä juhlan kunniaks ja syötiin paljon ja liikaa (:
Untitled
Sieltä sitte mentii vuokraa leffa ja ostaan kaikkee epäterveellistä ja mä muuten kärsin herkkulakkoni takia ku noi yhet pyörittelee niitä kilometrin päähän tuoksuvia kippoja mun nenän eessä :D  Nii, mentiin Anna-Sofialle sitte sieltä kattoo sitä leffaa ja silleesti (: Nii tosiaan siellä oli siis Verkku, Viivi, Anna-Sofia, Danna, Veera ja minä ettei siis jää kellekkää epäselväks nää mun tarinoinnit… En tosiaan muista leffan nimeä, mutta ainaski se oli hauska vaikka oliki ehkä vähä sekava (: Näytän muutes tässä ihan joltai maksatautiselta, mutta  en sitte oikeesti oo noin keltane xD
Untitled
Verkku on kai tunnettu Polly-addiktiostaan ja saiki sit sen mukasesti niitä :D
Untitled
Lauantaina sitte lähettiin päivällä Seinäjoelle sellaseen Amazing Grace-tapahtumaan nuorten kans, meitä lähti semmonen 45hengen bussi :) Oli aikas huikee reissu (8 Oltiin sitte yöllä neljältä Kokkolassa ja seuraavana aamuna heräsinki sitte kaheksalta srk:n isäinpäiväjuhlaan valmistautumiseen… :D Mutta siis, oli tosi mukavaa :)
Untitled
Otettiin siel tämmösiä jotai ihme kuvia ku siel oli joku semmone missä oli oikee semmoset kuvausvalot ja kaikki, mutta ei kyllä mulle missää vaiheessa valjennu mikä sen tarkotus sit loppujen lopuks oli :D Mutta joo ollaan hirveen söpöjä...
Untitled
Eilen oli sit se isänpäivä ja aamulla lähettiin sinne isänpäiväjuhlaan, mutta sitä ennen tottakai laulettiin ja annettiin iskälle kortit ja lahjat, meiltä oli sille kumpparit(joo se oikeesti tarvi, edelliset oli kamalat) ja Alina oli tehny noi hianon naulakon iskälle, mun mielestä tuo on ihanku joku semmone hieno sisustusnaulakko :D Ja tuolla päällä ja sivussa on kortit (:

Untitled
Mentiin isänpäiväjuhlan jälkee syömää Kokkolaan tulleeseen uuteen thai-ravintolaan ja Ann tuli myös meijän mukaan ja Joanna ei oo kuvassa koska se nukkuu (: Tajusin muuten että viime postauksessaki oli Ann, mutta siis se ei kuiteskaa asu meillä ku tiiän että tää kummiski aiheuttaa hämmennystä :D 
Untitled
 Siis mun mielestä on iha paras juttu että Kokkolaan on nyt vihdoin tullu toi thai-ruokapaikka, ku sieltä sai myös ostaa kaikkia thai-ruokatarvikkeita ja muuta, ja ruoka oli aivan thaimaalaisen makusta :)
Nojoo kirjottelin tätä tässä päivän mittaan vähä pätkissä ku välissä puhelin iikalle Skypes ja muuta… (: Nyt voisin viimein siirtyy sinne päikkäreiden puolelle vaikka toki sitä muutaki tekemistä ois vaikka mitä, mutta en saa mitää aikaseks jos en nuku univelkoja pois… Mut hei, oispa vaan jo joulu, en jaksa millää oottaa kunnon suomalaista joulua ! Viime viikolla leivottin ekat joulutortut ja juotiin glögit ja muuta, mutta siis se on nii ihanaa jos on lunta ja pihoilla on jouluvaloja, leivotaaan pipareita, kuunnellaan joulumusiikkia, mietitään joululahjojen ostoa/tekoa, tehään joulukortteja, poltetaan kynttilöitä ja JOULUKALENTERI ! Ku sitä saa aukoo ja koko ajan joulu on lähempänä ja sit se telkkarin joulukalenteri, toivottavasti Toljanteri tulee 8) Voi joulukuu tule jo :D Mut mikä teijä mielestä on parasta joulussa?
No, näihin joulun tunnelmiin päätän tämän tapahtumarikkaan postaukseni :D heiheii arhmahaiset, koittakaas kestää mun kans tää marraskuu ! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti