torstaina, kesäkuuta 06, 2013

Pikapostaus

Heiiii ! :) Aattelin tulla nyt nopeesti kertomaan vaan että Suomessa ollaan ! (: Maanantaipäivänä oltiin Kokkolassa ja oli paljo ihania ihmisiä asemalla oottamassa meitä :) Ja ihanat ihmiset oli myös tuonu meijä jääkaappiinki ruokaa valmiiks ja mummu oli tehny täytekakunki :D
Tässä nyt aletaan olla jo aikaerosta toivuttu, vaikka vähä vielä väsyttääki... Oon aika paljo nähny kaikkia kavereita ja muita tässä, mutta jotku on vielä näkemättä enkä nää sitte varmaa ku joskus yli viikon päästä ku tänää alkaaki mulla se Fifteen-leiri.. :) Just ku on saanu suurin piirtein kaikki vaatteet hyllyihin ja tavarat paikalleen nii sit alkaaki pakkaaminen uudellee, eikä kyllä tuo pakkaaminen paljoo innostanu :D Sain kuiteski jotenki tavarat taas kasaan :D Kohta syön ja lähen varmaan käymään Alinan kans mummilla ja sit lähen sinne leirille :) En kyllä tunne sieltä oikeestaan ketään :o
Tää nyt oli tällanen hyvin nopee ja tylsä tilannekatsaus täältä, koska ensinnäki mulla ei nyt oo ollu aikaa tehä mitää kunnollista ja toiseks tää meijä netin toimivuus on tällä hetkellä sen verran vaihtelevaa että vois kuvienlataus olla vähä hankalaa :S
Oon sit siellä vähä yli viikon ja sit on siinä muutama päivä ennen konffaa, joitten aikana sit yritän saada tännekki jotain järkevämpää ja kuvarikkaampaa aikaseks :D
Mutta siis kiitos ja anteeksi ja hyvää ja toivottavasti lämmintä kesää teille kaikille ! 8)

2 kommenttia:

  1. Selasin sun blogia niin jos oikein ymmärsin, niin oot asunu vuoden Thaimaassa! Wow upeeta, oon kateellinen! :OO
    Ja jos myös oikein ymmärsin, niin olit Keuruulla fifteenleirillä, millasta oli? (: Ite meen heinäkuussa Keuruulle fifteenleirille!
    Kivanolonen blogi sulla! (:

    hheiddiii.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oltiin siellä vuosi ja olihan se aika huikee vuosi :D Olin siis Larsmon fifteenillä eli niinku Pohjanmaan alueen fifteenillä :) Kiitos ! (:

      Poista