maanantaina, toukokuuta 20, 2013

Kiinaan ?

Helouuuuu ! Tulin tänne taas höpiseen ku unohin sanoo yhestä aika tärkeestä jutskasta viimeks (: Viime viikon torstaina mulle tuli aika sellanen jänskä puhelinsoitto. Joku varmaan muistaa ku kerroin siitä ku Olivia ja minä hoidettiin täällä yksia puoliks suomalaisia ja puoliks kiinalaisia kaksosia semmoset viis viikkoo tossa alkukeväästä, nii nyt niitten isä soitti ja kysy haluisinko mä tulla kesällä niille sinne Kiinaan kesätöihin :) Oon ihan intona, mut ei se nyt oo vielä mitenkää varmaa mut ehkä jossain vaiheessa kesää meen sit sinne ja ehkä Oliviaki tulee jos se saa rohkeutensa kerättyä :D Niinku mulle/meille maksettas lennot ja sitte saisin asuu niillä ja maksettas jotain palkkaa :) Saa nähä miten tää tästä etenee tää homma mut näillä näkymin ainaski minä oon menossa sinne, vaikka pelottaaki aika paljo ku ei oo suoraa lentoo sinne tai mitään.. Aattelin vaan nyt tulla jakamaan tätä innostusta vähä teijän kans, vaikka ei tää nyt ookkaa vielä mikää varma jutska :D
Ja jottei ja ettei tää ois nyt ihan kuvaton kuivuus tää koko postaus, nii laitan tähä loppuun pari kuvaa mun kynsien lakkailuista :)

IMG_9206

IMG_9216


2 kommenttia:

  1. vähänkö siistiä! kiinaan kesätöihin! kyl kelpais:D:D mee ihmees ko tollane mahollisuus!:)

    VastaaPoista