lauantaina, marraskuuta 24, 2012

Kuvatilaongelma

Nyt mulla tuli ongelma. Mun blogista loppu kuvatila ja sitte ku emmää haluis poistaa koko ajan postauksia sitä mukaa ku haluu tehä lisää.. :( Voiko joku kertoo onko mitää muita mahollisuuksia ? Ja jos ostaa nii mimmonen systeemi se oikei on ku se mitä tää blogger ehottaa on mun ymmärryksen mukaa ihan älyttömän tyhmä sopimus.. Nii en nyt ymmärrä mitä teen.. Just eilen ku olin tulossa toivottaan tervetulleeks Petraa tänne Thaimaahan ja mulla oli kaikkia kivoja kuvia eiliseltä nii sit koko homma meni ihan lyttyyn.. No nyt mä poistin yhen postauksen jostai ihan alusta että sain tänne jotain :D Mut jos joku ihana osais auttaa ? Ku en haluis poistaa tätä blogia ku tästä on tullu nii tärkeetä mulle enkä myöskää niinku poistaa kaikkia rakkaita postauksia :D

Eilen Stella ja Taika oli meillä hoidossa ja vähä uiskenneltiin ja semmosta (: 

Aurinko paistaa silmiiiiin !
Äiti ja Alli ihan symbioosissa tuolla altaassa :D


Ilmeemme kertovat miltä minusta tuntuu kun kuvatila on loppu..... (:




Tossa tollanen suklaakakku joka tehtiin äitin kanssa eilen, mikrossa ! :D:D Koska meillä ei oo uunia täällä, nii oli pakko kokeilla koska Suomessa leivon nii usei nii oon täällä ihan tuskissa ku en saa leipoo.. Mutta ette ehkä usko että toi oli ihan tavallisen makusta hyvää suklaakakkua ! :D Hätä keinot keksii ku ei omista uunia.. Tässä ton ohje koska toi on ihan sairaan kätevä jos vaikka tulee jotain yllärivieraita nii heittää vaan ainekset vuokaan ja pistää joksku aikaa mikroon :D

Sekoita: 

2 dl vehnäjauhoja

1,5 dl sokeria

3 rkl kaakaojauhetta

1 tl leivinjauhetta

Lisää:

2 dl margariinia

3 kananmunaa

Voitele vuoka ja paista mikrossa 700W teholla 4-6 min (:



Nii ja sitte tossa on ihan tavallinen semmonen mokkapalojen tomusokerikuorrutus. Innostuttiin äiskän kanssa ja mietittii että jos joku toinenki juttu onnistus nii kokeillaan ehkä tänää omenapiirakkaa :D:D Heh, mun mielestä on vaan jotenki tyhmää että jossain mikrossa oikeesti joku voi paistuukki ihan kunnolla.. :D
Oltiin iskän kans aamulla kansainvälisessä kirkossa ja mennää sit illalla Kotikirkkoon ja sellasta (: Ja vielä ties monennen kerran, jos joku osaa auttaa mua mun kuvatilaongelmassa nii neuvot ovat enemmän kuin tervetulleita.. :D

Mun paras kaveri Petra on tällä hetkellä nyt junassa matkalla Helsinkiä kohti ja illalla sillä sit lähtee lento tänne ! En vaan jaksa oottaa huomiseen että nähään (: Iskä lähtee aamulla Bangkokiin hakemaan sitä, mut mä en voi mennä koska aherran rankasti koulussa.. :D Mutta joka tapauksessa, tervetuloa tänne ikuiseen sadekauteen rakas Petra ja hyvää matkaa ! <3

8 kommenttia:

  1. Koita ladata Flickrin kautta, kirjota vaikka Googleen " miten voin ladata kuvia Flickrin kautta?" nii varmasti löytyy hyvät ohjeet :)

    Aika monella on tuo sama ongelma tällä hetkellä, et oo ainut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tiiän etten oo ainut mutta tunnen olevani ainut joka on ihan pihalla kaikesta mitä kannattas tehä tän jutun kans :D Kiitos neuvosta (:

      Poista
  2. Vooooiiii kultaInkapieni teeppä mulle tommonen mikrokakku (8 hehehehheee !! Ja Petra kulta oot enemmän ku tervetullu <3 :) Ikuinen sadekausi kuvastaa nii hyvin tätä !! Aattelin tällä viikolla et jesss nyt tää sade loppuu mut ei ku tuli tulva :D:D

    Ps. ei me siellä mitää aherreta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on uuni.... :D heh joo kyllä oli Petran mukava tulla ku täällä oli taas jälleen pienimuotosta tulvaa havaittavissa just ko se tuli.. :D Minä kyllä aherran, te kaksi ette (8 :D:D

      Poista
  3. Tee uus käyttäjä ja lisää se kirjottajaksi tähän blogiin. Sitten saat lisää kuvatilaa. Ite tein kans uuden käyttäjän, koska mun mielestä toi Flickr oli aivan kauheen monimutkanen tapa lisätä niitä kuvia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taidan ekaks kokeilla sitä Flickriä ja jos tuntuu että se on mulle liian vaikeeta ja kauheeta nii sit voin koittaa tätä käyttäjäjuttua (: en vaan oo ihan varma osaanko lisätä jonku toisen käyttäjän tähän.. :D Mutta kiitos !

      Poista
  4. mun blogissa on postaus, jossa kerrotaan, miten voi ladara flickrin kautta kuvia.
    http://ainobloggaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista